Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Είμαι μέσα στο δωμάτιο σου

Ήταν μία φορά ένα μικρό κορίτσι που φοβόταν το σκοτάδι. Μία μέρα πήγε να κοιμηθεί. Κατά τις 12:00 τα μεσάνυχτα ακούει ένα θόρυβο. Μία φωνή της έλεγε "Είμαι στην πόλη σου". Το κοριτσάκι τρόμαξε αλλά κοιμήθηκε πάλι. Τότε ακούει ξανά την ίδια φωνή να της λέει "Είμαι στον δρόμο σου". Το κοριτσάκι τρομοκρατήθηκε μα την πήρε σε λίγο ο ύπνος ξανά. Η φωνή της ξαναμίλησε και της είπε "Είμαι έξω απ' το σπίτι σου". Μετά η φωνή είπε "Είμαι μέσα στο δωμάτιο των γονιών σου". Το κοριτσάκι τότε ακούει ουρλιαχτά από το δωμάτιο των γονιών της. Τότε η φωνή είπε "Είμαι μέσα στο δωμάτιο σου". Το κοριτσάκι κοίταξε και τότε μία μαύρη μορφή την αναισθητοποίησε. Το επόμενο πρωί η φίλη της βρήκε το κοριτσάκι ξεκοιλιασμένο, με μία έκφραση σαν να φοβόταν.

Τι απέγιναν οι γονείς της άραγε?

Ετικέτες

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα