Παρασκευή 13 Μαΐου 2011

Τρομακτική Ιστορία: Η Ομάδα του Σκότους

Ήταν περίπου πριν 2 χρόνια όταν συνέβη.Εγώ όπως κάθε χρόνο περνάω το καλοκαίρι στο χωριό μου.Εκείνη τη χρονιά είχε δολοφονηθεί ένας τύπος από το χωριό που κανείς δεν τον συμπαθούσε.Είμαι σίγουρος ότι κανένας από τους χωριανούς δεν τον είχε δολοφονήσει!

Ήταν το πρωτελευταίο μου βράδυ εκεί.Έτσι λοιπόν θα το περνούσα με τα ξαδέρφια μου.Ξάφνου η συζήτηση έφτασε και στο θλιβερό γεγονός του καλοκαιριού.Μου είπαν οτι ο τύπος δεν είχε πεθάνει φυσιολογικά,κάποιος του είχε αφαιρέσει όλο το αίμα.Επίσης δεν είχαν βρει ίχνος από τον δολοφόνο, παρά μόνο ένα σημάδι μπότας στο τοίχο.

Έτσι είχαμε τη φαεινή ιδέα να πάμε στο σπίτι που έμενε να δούμε.Όταν φτάσαμε (φυσικά μόνο εγώ και ένας ξάδερφος μου είχαμε τα κότσια να μπούμε) μπήκαμε μέσα.Ήταν ένα μεγάλο σπίτι , με πρασινοκόκκινους τοίχους και λάμπες τόσο παλιές που απορούσες που τις είχανε βρει.

Σε κάποια φάση ένας γδούπος ακούστηκε,και το ξαδερφάκι μου έφυγε τρέχοντας.Έγω δε θα έμενα εκεί μέσα ολομόναχος !Μα πριν φύγω άκουσα ομιλίες.Προχώρησα πιο μέσα με ένα ξύλο στο χέρι.Τότε είδα 4 μαυροντυμένες φιγούρες να λένε κάτι σε μια παράξενη γλώσσα.Όταν με είδαν ένας από αυτούς μου ρίχτηκε,τον χτύπησα με ένα ξύλο και έφυγα τρέχοντας.

Όταν βγήκα έξω είχαν όλοι φύγει!Ποτέ δε πρόκειται να το ξεχάσω,εκείνο το κρύο που επικρατούσε στο δωμάτιο και εκείνη την παράξενη γλώσσα!Πάντως δε ξαναπατάω σε εκείνο το σπίτι...

Δημήτρης

Πηγή: http://www.xrisima.gr/

Ετικέτες ,

4 σχόλια:

Τη 26 Οκτωβρίου 2011 στις 9:59 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ουάου μόνο αυτό μπορώ να πω...

 
Τη 10 Μαΐου 2012 στις 5:37 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

τι ακριβοσ ελεγαν

 
Τη 18 Νοεμβρίου 2012 στις 6:23 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

αυτη η μυστικη γλωσσα ελεγε πως πρεπει να καπνιζεις κατι πολυ καλο....!!!!!!

 
Τη 28 Νοεμβρίου 2012 στις 12:36 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Lord Ellanor είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=41RFw9aqIxM&feature=fvwrel ....

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα