Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Οι Πέτρες που έβγαιναν από την Γη

Παρακάτω μια πολύ πρωτότυπη ιστορία!!!

Πήρα και εγώ το θάρρος να σας μιλήσω για μια παράξενη εμπειρία που είχα πριν από αρκετά χρονιά, όταν είχα πρωτοεπισκεφθει το χωρίο του πάππου μου, στη κεντρική Εύβοια.

Ο πάππους μου, μου έλεγε πως η περιοχή του έχει πάνω από 80 ξωκλήσια, και αυτό γιατί συχνά οι χωριανοί στα χωράφια έβλεπαν ή άκουγαν πράγματα που δε μπορούν να εξηγήσουν, όποτε έχτιζαν εκκλησάκια για προστασία. Κοντά στο δικό μας χωράφι, είχε 2 τέτοια εκκλησάκια, τα οποία ήταν χτισμένα από -όπως μου φάνηκε- μάρμαρο, άλλα μάρμαρο πολυκαιρισμένο. Ο πάππους μου, μου είπε ότι τα εκκλησάκια χτίζονταν με υλικά που οι χωριανοί έβρισκαν σκάβοντας μέσα στο χώμα.

Εξετάζοντας τα εκκλησάκια, βρήκα γράμματα που μου φάνηκαν αρχαία ελληνικά, και πήρα μαζί μου ένα κομμάτι μάρμαρο με επιγραφή, το οποίο είχε αποκολληθεί. Όλα περάσαν καλά μέχρι το βράδυ, που γύρισα από την έξοδο και έπεσα να κοιμηθώ. Μόλις άρχισα να χάνω τη συνειδητοτητα μου, ένοιωσα ένα δυνατό βουητό στα αυτιά μου, το οποίο θα με είχε κάνει να πεταχτό όρθιος -αν δεν ήμουν εντελώς ανίκανος να κινηθώ! Πηγή να κλείσω τα αυτιά μου, άλλα τίποτα, να φωνάξω τους δικούς μου, άλλα η φωνή μου ακούστηκε σαν κραυγή χωρίς άρθρωση. Ο πάππους μου με άκουσε, ήρθε μέσα και με τράνταξε για να σηκωθώ. Εγώ έτρεμα ακόμα, όταν με ρώτησε αν είχα πάρει τίποτα μαζί μου από το χωράφι. Του εξήγησα, και αυτός μου είπε πως όσοι είχαν κρατήσει αυτά που έβγαζαν από το χώμα, τρελαίνονταν και πέθαιναν. Το επόμενο πρωί γύρισα το κομμάτι στο εκκλησάκι, και από τότε κοιμάμαι ήσυχος.

Δείτε όλες της Τρομακτικές μας Ιστορίες στον Κατάλογος Ιστοριών

Ετικέτες

1 σχόλια:

Τη 12 Ιανουαρίου 2020 στις 4:00 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

Τέλειο φίλε

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα