Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Το χέρι πάνω στην πόρτα

Αυτό που θα σας πω είναι 100% αληθινό και δόξα το θεό όλη μου η οικογένεια είναι μάρτυρας. Όχι τίποτα άλλο ...Για να μην θεωρηθώ τρελή!!Πριν 2 χρονιά ένα μεσημέρι καθόμουν μαζί με την αδερφή μου στο δωμάτιο μου (με κλειστή την πόρτα?) και ακούγαμε μουσική! Ταυτόχρονα στην κουζίνα ήταν οι γονείς μου οι οποίοι έτρωγαν! Ξαφνικά εκεί που καθόμασταν με την αδερφή μου βλέπουμε την πόρτα να ανοίγει και ένα χέρι με ένα κόκκινο μανίκι να κράτα το χερούλι και στη συνεχεία να κατευθύνεται προς το δωμάτιο των γονιών μου!

Για μια στιγμή παγώσαμε και οι δυο μας άλλα μετά σκέφτηκα ότι ίσως ήταν η μητέρα μου και δεν είδα καλά! Γι'αυτο και αμέσως μετά πήγα στο δωμάτιο των δικών μου για να δω τι συμβαίνει και όπως το περίμενα... Δεν είδα κανέναν!! Έτρεξα προς την κουζίνα και ρώτησα τους γονείς μου αν άνοιξαν αυτοί την πόρτα και μου είπαν όχι!! Τους είπα αμέσως τι έγινε, στην αρχή δεν με πίστεψαν άλλα μετά η μητέρα μου άναψε λιβάνι. Εδώ παιδιά ήταν η αποκορύφωση. Όταν άρχισε να λιβανίζει άρχισαν να σπάνε όλα τα γυαλικά που είχαμε στο σπίτι. Πάθαμε όλοι σοκ! Είχαμε μείνει άφωνοι!Σε ποιον να το λέγαμε αυτό? Θα μας έλεγαν τρελούς οικογενειακός!! Από τότε η μητέρα μου φωνάζει συνεχεία πάπα στο σπίτι για να κάνει ευχέλαιο. Ειλικρινά εύχομαι να μην σας συμβεί πότε κατή τέτοιο!!!

Δείτε όλες της Τρομακτικές μας Ιστορίες στον Κατάλογος Ιστοριών

Ετικέτες ,

2 σχόλια:

Τη 18 Φεβρουαρίου 2013 στις 11:13 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΩ ΜΟΥ ΑΠΟΨΕ......ΤΙ ΗΘΕΛΑ ΕΓΩ ΝΑ ΜΠΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ??????ΑΠΟΨΕ ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΩ!!!!!!!!!!!

 
Τη 19 Ιουλίου 2013 στις 5:51 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

το ιδιο κι εγω

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα