Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

Θανατηφόρα όνειρα μιας μητέρας

Η μάνα μου είχε δει όνειρο,όταν ακόμα ζούσε η γιαγιά μου, ότι ήταν η γιαγιά μου σε ένα αυλάκι και την είπε η μάνα μου "μάνα τι κάνεις εκεί; φύγε να μπω εγώ στη θέση σου." Και ενώ ήταν έτοιμη να μπει κάτι έγινε, κάποιος ήρθε; δεν θυμάμαι καλά και δεν μπήκε η μάνα μου. Οι άλλοι που εξήγησαν το όνειρο είπαν ότι αν έμπαινε η μάνα στη θέση της γιαγιάς μου, ότι θα ήταν η μάνα μου εκείνη που θα πέθαινε πρώτη.

Επιπλέον, όταν πέθανε η γιαγιά μου, η μάνα μου μετά από μερικές μέρες είδε ακόμα ένα όνειρο, από τα πολλά που βλέπει. Η γιαγιά μου ήταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι της και η μάνα μου μπήκε στο σπίτι. Τότε η γιαγιά μου της είπε να πάει να ξαπλώσει δίπλα της για να κοιμηθούνε και οι δύο. Πράγματι η μάνα μου ξάπλωσε δίπλα στη γιαγιά μου και όταν ήταν να την πάρει την μάνα μου ο ύπνος, είδε ότι η γιαγιά μου κοιμόταν και αποφάσισε να σηκωθεί. Τότε ξύπνησε η γιαγιά μου και της είπε να μην φύγει και να ξαναπέσει να κοιμηθεί. Το ίδιο πράγμα συνέβη άλλες δύο φορές. Κάποιοι που το εξήγησαν το όνειρο είπαν ότι η γιαγιά μου δεν μπόρεσε να ησυχάσει μετά τον θάνατό της και θέλει την μάνα μου για να την ησυχάσει. Και είπαν ότι αν ξάπλωνε και κοιμόταν η μάνα μου, αυτό θα σήμαινε ότι θα πέθαινε.

Μάριος
Πηγή: http://hauntededem.site90.net/old/

Δείτε όλες της Τρομακτικές μας Ιστορίες στον Κατάλογος Ιστοριών

Ετικέτες ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα