Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

Παράξενη φωνή σε βίντεο από το παλιό ξενοδοχείο Ξένια στην Πάρνηθα

Το Παρακάτω ηχητικό ντοκουμέντο ανήκει στην ομάδα και όπως δηλώνουν οι ίδιοι η φωνή αυτή δεν έγινε αντιληπτή κατά την ηχογράφηση της. Το τι λέει παραμένει ένα μυστήριο καθώς οι περισσότεροι λεν ότι αναφέρει κάτι σαν:

ΣΕ ΝΟΣΤΑΛΓΩ ΣΑΝ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ
ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ
@DENPROSKINW

''ΘΕΣ ΝΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ''
@freddyREBELS9


"θελουν να σκοτωσουν τον αδελφο μου."
@antzelina5

Η δίκη μου άποψη είναι ότι το βίντεο λέει: "Θα σε σκοτώσω Νίκο" ή Θα σε σκοτώσω λοιπόν". Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο "ήχος" είναι τρομακτικός τώρα αν είναι αληθινό ή δημιούργημα δεν μπορώ να το γνωρίζω τα συμπεράσματα δικά σας και πείτε μας και εσείς τι ακούτε;

Ετικέτες

2 σχόλια:

Τη 6 Μαΐου 2013 στις 4:04 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Anonymous είπε...

Σε νιώθω σαν αδερφό μου άκουσα...

 
Τη 23 Οκτωβρίου 2015 στις 11:22 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

σαν να ειναι ο ηχος αναποδα

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα