Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Ιστορίες από τον Στρατό: Μια Γυναίκεια Παρουσία από τον Ουρανό

Ένας φίλος μου μου είχε πει μια ιστορία για ένα στρατόπεδο κάπου στη Β.Ελλάδα άλλα δε θυμάμαι ακριβώς αυτή τι στιγμή. Λοιπόν....καθώς ο πατέρας του φίλου μου ετοιμαζόταν πάει στη σκοπιά και να αλλάξει το νούμερο του άλλου φαντάρου ακούει μια κραυγή και βλέπει το φαντάρο έντρομο να λέει ότι είδε ένα άσπρο πέπλο να κατεβαίνει από τον ουρανό και να μεταμορφώνετε σε μια γυναικά τη στιγμή που ακουμπάει το έδαφος!!!

Μέτα από μέρες ο πατέρας του φίλου μου γίνετε μάρτυρας του ίδιου φαινόμενου και χωρίς να χάσει την ψυχραιμία του θυμήθηκε τι του είχε πει η γιαγιά του "όταν δεις κάποιο φάντασμα άναψε αμέσως μια φωτιά έστω και μικρή και θα φύγει". Έτσι κι έκανε, άναψε τον αναπτήρα του και το φάντασμα εξαφανίστηκε.

Το εκπληκτικό με την ιστορία είναι ότι ο φαντάρος που είδε το φάντασμα και τρόμαξε τόσο είναι ο πατέρας μιας φίλης μου που μου διηγήθηκε την ίδια ιστορία άλλα από την μεριά του δικού της πάτερα!!!

Ετικέτες ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα