Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Ιστορίες από τον Στρατό:Κάποια πράγματα μπορεί να μην είναι όπως Φαίνονται

Πολλές φόρες και τα φανταρία πρέπει κάπως να περνούν την ώρα τους.

Όμως αν είχα ακούσει και ακούσει ιστορίες που μερικές φόρες ιδιαίτερα ξέφρενες,στο τελευταίο στρατόπεδο που με είχαν στείλει (λίγο πριν από την απόλυση) και συγκεκριμένα ένα φυλάκιο του υλικού πόλεμου. φουλαρισμένο στις αποθήκες, υπήρχε η φήμη ενός φαντάρου που τον σκότωσαν κάποιοι αλλοδαποί που είχαν περάσει τα σύνορα!

Μιας και το στρατόπεδο ήταν Κομοτηνή πολύ κοντά στα σύνορα..

Ένα βράδυ είχε γίνει της κακομοίρας και αρχίσαμε να τρέχουμε πανικόβλητοι γιατί ήρθε ένας φαντάρος σε κατάσταση αμόκ λέγοντας μας ότι είχε δει το φάντασμα του νεκρού φαντάρου στη σκοπιά του..

Φυσικά εγώ σαν Διαβιβαστής που ήμουν στο σπιτάκι που κοιμόμουν ήταν σε ένα υπερυψωμένο λόφο οπού και είδα έναν φαντάρο σε απόσταση 50 μέτρων περίπου από έμενα να φεύγει και να κατεβαίνει από ένα δρομάκι!

Του είπα να σταματήσει άλλα τίποτα συνέχισε μέχρι που χάθηκε από τα μάτια μου.. Την επόμενη μέρα αφού όλα είχαν ηρεμήσει τους είπα ότι είχα δει και εγώ έναν φαντάρο να περνάει από το δικό μου μέρος άλλα κάνεις δεν ήξερε κάτι μιας και εκείνο το βράδυ δεν είχε ούτε περίπολο άλλα ούτε είχε γίνει καμιά αλλαγή από κάποιον σκοπό!

Ίσως καποια πράγματα να μην είναι όπως φαίνονται, και να είναι...κάνεις δεν ξέρει..

Ετικέτες ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα