Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Τρομακτική Ιστορία: Ένα παράξενο Πείραμα

Δεν είναι ιστορία ακριβώς αλλά ένα είδος πειράματος που έκανα μαζί με δύο φίλους μου πριν από 10 περίπου χρόνια. Μας λέγανε ότι στα νεκροταφεία υπάρχουν ήχοι που εμείς δεν μπορούμε να τους αντιληφθούμε και πως αν θέλουμε να τους ακούσουμε πρέπει να πάμε ένα βράδυ με ένα κασετόφωνο και στην είσοδο του μικροφώνου να συνδέσουμε ένα διπολικό κλειστό μικρόφωνο (αν το λέω καλά, δηλαδή με ενωμένο το L και το R μεταξύ τους για να μην λαμβάνει κανέναν ήχο).

Το κάναμε και το αποτέλεσμα ήταν τρομακτικό, ακούγαμε διάφορους ήχους που με το αυτί μας δεν ακούγαμε, περπατήματα, φωνές και το ποιο τρελό κάποιος σαν να φωνάζει τον Κώστα (τον ένα από τους δύο φίλους μου). Δυστυχώς ο Κώστας μετά από μια εβδομάδα πέθανε σε ατύχημα έξω από το νεκροταφείο. Ο άλλος φίλος μου που τόλμησε μετά από καιρό να επαναλάβει το ίδιο πράγμα λέει πως ακούει τον Κώστα να κλαίει. Εγώ πάντως έχω χεστεί πάνω μου και ούτε απέξω δεν περνάω.

Ετικέτες ,

10 σχόλια:

Τη 24 Ιανουαρίου 2012 στις 2:33 π.μ. , Ο χρήστης Blogger fotis είπε...

Γενικά με στα νεκροταφεία παίζει πολύ φόβος.Θυμάμαι στην Κόρινθο που είχα κάνει σαν φαντάρος κέντρο υπήρχε μία σκοπιά δίπλα στο νεκροταφείο και πολλοί φαντάροι όταν φύλαγαν εκεί δεν κοίταζαν καθόλου μέσα στο νεκροταφείο.

 
Τη 2 Φεβρουαρίου 2012 στις 11:05 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχ!!!!γελασα πολυ με την τελευταια φραση "Εγώ πάντως έχω χεστεί πάνω μου και ούτε απέξω δεν περνάω."..:P

 
Τη 24 Μαρτίου 2012 στις 2:57 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

στο νεκροταφειο του χωριου μου ειν ενα σπιτι διπλα ακατοικοιτο και οι γειτονες μας ακουνε τα βραδια φωνες και διαφορα φωτα με σκιες....!αληθιβο ειν

 
Τη 27 Ιουνίου 2012 στις 5:54 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Emeis se ena party stis 12 ta mesanixta pigame sto mpanio, klisame tin porta kai prospa8isame na kalesoyme tin Bloody Mary!!!!!!!!!! Ta kaname ola akrivos, keria, 3 fores to onoma tis, ta panta!!!! Fisika, den egine tipota, apla anoi3e i miti enos paidioy, alla vevaia oloi xestikame kai den to 3anakanei kaneis pia oyte gia asteio!!!

 
Τη 16 Ιουλίου 2012 στις 3:38 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

egw thelw poly na paw se nekrotafeio vrady me filous..............eimai periergh tha ginei tpt na troma3oume............... :P

 
Τη 23 Αυγούστου 2012 στις 5:53 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ΤΕΛΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΕ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΚΑΙ Η ΚΟΥΚΛΑ ΤΗΣ.ΕΙ ΝΑΙ Η ΠΙΟ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ!!!!!

 
Τη 23 Αυγούστου 2012 στις 5:55 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Τη 4 Μαΐου 2013 στις 10:08 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

τη διαβασα οχι και πολυ τρομακτικη αλλα τρομακτικη

 
Τη 26 Ιουλίου 2015 στις 3:44 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

Μπα…ειναι τελεια!

 
Τη 4 Ιουνίου 2019 στις 5:21 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

Ok.είναι τρομαχτική. Αλλά δεν τρομάζω.

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα